Whatsapp Destek Hattı x İletişime geçmek için hemen tıklayınız Tıklayınız
Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.


Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

SİPARİŞ ÖNCESİ

Nasıl Sipariş Verebilirim?

Belirlediğiniz ürünleri sepete ekleyerek veya belirlediğiniz bir ürünü hemen al seçeneğini seçerek havale ve kredi kartı ödeme seçenekleri ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Ürünler Stoklu Mudur?

Sitemizde yer alan ürünlerin %80'i stoklarımızda hazır, %19'u hemen temin edilebilir, %1'i ise temin edilebilir durumdadır. Stoklarımızda bulunan ürünler ile ilgili detaylı sorgulama yapabilmek için (0212) 659 5 659 numaralı telefondan 08:30 - 19:00 saatleri içerisinden bizlere ulaşabilirsiniz.

Sipariş Verirken Neye Dikkat Etmeliyim?

Sipariş oluştururken, ürün ile ilgili açıklamaları okuyarak ürün hakkında detaylı bilgi edinmeli ürün ile ilgili iletmek istediğiniz notlar var ise sipariş ekranında bunları belirtmenizi isteriz. Özelleştirilen ürünler ile ilgili iade ve değişim işlemleri yapamadığımız gibi siparişinizi tamamlarken de seçtiğiniz ürünlerin teknik detaylarını (ölçü, ağırlık, vb.) bir kez daha bakmanızı tavsiye ederiz.

SİPARİŞ ESNASI

Siteniz Güvenli Mi?

Sitemizde kullanılan HTTPS güvenlik sertifikası ile kredi kartı dolandırıcılığının önüne geçilmektedir. Sitemizde alışveriş esnasında kullandığınız kredi kartınıza ilişkin herhangi bir loglama (Kayda Alma) yapılmamaktadır. Alışverişinizin ödeme esnasında doğrudan kredi kartı bilgileriniz banka tarafından onaylanarak işlemler gerçekleştirilir.

Kredi Kartı ile Ödeme Esnasında Provizyon Hatası Alıyorum?

Kredi kartı ile ödeme esnasında aşağıdaki hatalar dışında hata alıyorsanız (0212) 659 5 659 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

-Kart Limitiniz Yetersiz Olabilir.

-Kart Bilgileriniz Yanlış Olabilir.

Yanlış Bir Sipariş Verdim? / Siparişimde Değişiklik Yapmak İstiyorum?

Vermiş olduğunuz siparişte bir yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız veya yanlış bir sipariş verdiyseniz siparişiniz kargoya verilmeden önce bizimle iletişime geçerek siparişinizin iadesini talep edebilirsiniz. Siparişinizde bir değişiklik yapmak için ise müşteri hizmetleri numaralarımızdan bize ulaşarak değiştirmek istediğiniz ürün ile ilgili bilgi alabilir ve siparişinizin değişimini sağlayabilirsiniz.

SİPARİŞ SONRASI

Siparişim Ne Durumda?

Siparişinizin durumu ile ilgili bütün bilgileri Hesap>Siparişlerim sayfasından takip edebilirsiniz. Siparişinizin durum değişiklikleriyle alakalı tüm bilgiler mail adresinize iletilmektedir.


Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

İletişim Formu

Lütfen iletişim bilgilerinizin doğru olmasına özen gösteriniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.